Sayfalar

9/16/2011

What makes YOU blush??


 
                   
Çeşme'de Bodrum'da Mykonos'ta Miami'de Ibiza'da...

Plajda, ayaklar kumda, saçlar ıslak, elde bi kadeh roze, yanında fırından yeni çıkmış mis gibi margaritaya kim hayır diyebilir?

İster sek, ister buzlu, işter punch.. Yaz sıcağında roze gibisi yok!




Yazdan bana kalan, bi sonraki yazı iple çekmeme sebep olan işte bu keyiftir arkadaşlar!

Yaz bitiyor, dolapta kalan son rozeler acele içilsin!




Sevdiğim:


Benim şu aralar favorim Urla Şarapçılık ziyaretimizden aldığımız Serendias.
Cabernet Sauvignon, Merlot, Syrah ve Sangiovese üzümlerinden oluşuyor.

Çok tatlı diil, piyasadaki diğer rozelerden farklı, daha aromatik. Kırmızı şarap sevenlere daha çok hitap ediyor sanki, çok hafif değil bilinen pek çok roze gibi..

Kızlar için not: Bu şişenin mantarı pembe renkte, benim gibi mantar koleksiyonu yapanlar için ilginç olabilir :)







Denemek istediğim:

Bu da Corvus'un Karga Blush'ı, ben henüz denemedim, ilk fırsatta tatmak istiyorum!

Çavuş ve Merlot üzümlerinden oluşuyor, bakalım Corvus bu sefer de harikalar yaratmış mı :) Şişesi beni tavladı bile!






Sevgiler,
Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder