Sayfalar

5/13/2011

yeni keşif: BLOOM (Ulus)

Ortaköy'den Ulus'a çıkarken bir adet Carrefour varmış, ben şahsen yeni öğrendim. Bu BLOOM aynen orada, Carrefour'un üstünde, yeni açılan pek havalı spor salonunun katında bir cafe. Otto'nun sahipleri açmış öğrendiğime göre..
Bana acayip derecede Astoria'daki Kitchenette'i hatırlattı, yüksek tavanlı, duvarlarda tavana kadar değişik şişeler koymuşlar, masalar ve sandalyeler aynı tarz, menü de Kitchenette'inkine benzer ama biraz daha İtalyan mutfağı ağırlıklı.

Odun fırınını görünce ben pizza yemeye karar verdim hemen. Pizzaları küçük ve büyük boy olarak sipariş edilebiliyor, ancak hepimiz küçük boy istediğimiz ve de hiiiç küçük bulmadığımız için büyük boyunu merak ettik doğrusu! 4 kişiydik, herkes birbirini gaza getirdiği için sonuçta hepimiz pizza söyledik, benim favorim Pınar'ın söylediği Şefin Seçimi oldu doğrusu, nar ekşisi koymuşlar, pesto soslu, vejetaryen ve de çok hafif bir pizza. Benim sipariş ettiğim Pierro's Pizza da çok başarılıydı, yine etsiz, karamelize soğan (bayılırım!, herşeye mi yakışır!), siyah zeytin, kapari, domates ve fesleğenli. Sevgilim Bonfileli Pizza, Pınarımın taze sözlüsü Can'cım da Karma Pizza söylediler- bu karma olan bildiğiniz kumru gibi "evde ne malzeme varsa koy, kesin güzel bişey çıkar" mantığıyla yapılmış bir pizza, hakkaten de güzel olmuş:) Pizzaların hamuruna ve pişirilişine hiç lafım yok, gerçekten başarılı! Hem ince, hem çıtır hemde hafif.
Pierro's Pizza
İçecek menüsü baya zengin, her çeşit alkol mevcut :) Biz sıkıcı 3lü şarap söyledik ama sevgilimin sakızlı vodkasına direk ortak olduk, çok başarılıydı, kesinlikle denemeye değer! Bi sürü kokteyl var, hatta sake bile var menüde, gerçi anlamadım millet spordan çıkıp kendini alkole mi veriyo ama neyse.
eblektik arkadaşım Pınar süt görünümlü Sakızlı Vodkayı içerken:)
Yemekten sonra antipasti tabağı söyledik, şarabımızla içmek için ama aman aman bi tabak değildi, et çeşitleri iyiydi de, 2 gramcık peynir koymuşlardı..
Herşey iyi hoş, yemekler de fena diil de, ama ancak oralardaki sitelerde oturuyosanız yada o spor salonuna gidiyosanız (adını bi türlü aklımda tutamadım-sorry) pratik ve gidilesi bi yer ve fakat, özel olarak "hadin kalkın Bloom'a gidelim" diye yol yapılıp gidilecek bi özelliği de yok bana sorarsanız. Yani olsa da oluuur olmasa da oluuur. Biz de zaten o tarafta bi işimiz vardı da ondan gittik yani.. Fiyatlar uygun, pizzalar 18-22 tl civarındaydı, dipnot olarak belirtiyim.

dip-dipnot: fotoğraflar biraz üçüncü kalite, yanımızda fotoğraf makinası yoktu, telefonum da ancak bu kadar çekiyo, idare edin artık :)

Görüşmek üzere,
xo
Ece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder